استاندار تهران: دسترسی مردم به مسئولین تسهیل می‌شود 

یکصد و سی و‌ دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران برگزار شد.

یکصد و سی و‌ دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد.

 فخاری در این جلسه با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی مناطق شهر تهران گفت: تشکیل این شورا تصمیمی در راستای تسهیل دسترسی مردم به مسئولین می‌باشد. با تشکیل شورای هماهنگی استان تهران، سطح مدیریت مناطق تهران از بُعد مسائلی که مسئولیت آن مستقیما متوجه جایگاه سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور می‌باشد، مورد رصد و بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران عنوان کرد: افرادی که مشخص شدند با استقرار در مناطق، موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... را مورد بررسی قرار داده و درصدد رفع آن برخواهند آمد.

فخاری با بیان اینکه با تشکیل این شورا دسترسی مردم به مسئولین بالادستی به راحتی صورت خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات، مسائل در سطح مناطق کوچک شده و دستیابی به راه حل تسهیل می‌شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران، این اجتماع مردمی را پدیده‌ای بی نظیر عنوان کرد و افزود: بار فرهنگی، دینی و اعتقادی این راهپیمایی بزرگ از سایر مسائل و موضوعات دیگر فراوان‌تر و با عظمت‌تر بود. همه ما شاهد حضور مردم با هر نگاه و سلیقه‌ای در کنار هم بودیم که فقط و فقط به عشق اربعین و اهداف اربعین در صحنه بودند.

فخاری ادامه داد: آنچه انتظار جاماندگان صدر اسلام از اربعین بود، احیا می‌شود و ما به بلوغ و حیات جدیدی از شناخت و معرفت از دین در جامعه می‌رسیم که نقطه باارزشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار